Trevlig avslutning på det gamla året

Min fina familj hjälper till med drinkar och tilltugg alldeles innan gästerna kommer. Alla uppgifter togs emot med glädje, alla hjälptes åt och hokus pokus så var vi klara i tid än då..
Här fyller Roger små crustader med olika räk och sillblandningar. Agnes gör drinkar med citron och hallon.


Jag har nya örhängen, jag älskar stora örhängen!


Fredrik och resten utav hans familj spelade flitigt på vårat Wii under kvällen. Vi vuxna körde guitar hero medan barnen mest idrottade.


Vi hade en jättetrevlig eftermiddag/kväll, bara glada miner hos alla. Maten gick åt och alla blev nöjda (tror jag.. ). :D
En fin blomma hade familjen med sig till mig, tack snälla ni!


Gott Nytt År och god fortsättning på det nya året!

Kommentarer
Postat av: Lena

Tjena tjejen!!!



Underbart när alla när aoh kära hjälper till så en annan inte ränner runt och är helt svettig när gästerna anländer! Haha! ;)



Jag älskar också stora örhängen men använder dem alltför sällan...Supersnygga var dina nya!!!



God fortsättning, fina vän!



Kram!

2011-01-01 @ 19:51:00
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0