Underbara familj och vänner


Igår fyllde jag alltså 30..
Det var en dag blandad med känslor.

Dagen började med att Roger inte vaknar när jag försöker väcka honom när jag tycker att det är avbyte med Freja.. börjar bli aningen sur..
Roger vaknar, har glömt min present på jobbet (jag blir alltså utan)
Jag blir då ledsen när jag väntat och väntat på den j....a presenten och sen får jag ingen! :D
Jag kliver upp och duschar, behöver vara lite ifred då jag inte är så snäll när jag är sur, då är det bättre att jag är själv.
Sen började gästerna att droppa in, tillsammans med presenter och glada miner så mitt humör stiger åter och jag känner att det kanske inte är så illa att fylla 30 ändå?!
Plötsligt har alla gäster åkt och klockan är bara 15.. hmm nu då? Blir det inge mer besök? Jag väntar och funderar men saker kan ju komma emellan så bryr mig inte mer.
När klockan är 17 ska vi åka på restaurang, innan vi kommer fram får jag sätta på mig ögonbindel.. Nu börjar jag bli förbannad igen, riktigt ordentligt. Det är absolut det värsta jag vet att inte ha kontroll och dessutom riskera att skämma ut mig utan att jag ser.. Svär och spottar svordomar så jag är rädd att Agnes inte gillade den sidan av sin mamma :S
Väl på plats blir jag ledd upp, ner, hit och dit och plötsligt börjar massor av folk att sjunga! Jag tar av mig halsduken och ser att heeela släkten är där (förutom svärmor..) och massor av vänner! Jag blir så glad och rörd att tårarna börjar rinna. Då blir jag än mer arg på Roger för jag inte har mitt smink med mig! (stackarn han har det inte lätt med mig).
Roger har alltså ordnat en överraskningsfest! Världens bästa grannar V och P med deras barn har oxå hjälpt till MASSOR, det är oerhört omvälvande att få en sådan bekräftelse på att jag är omtyckt och värd all deras tid som de lagt ner.

Kvällen bjöd på pinsamheter, pinjatas, ponchos, mat, fika, alkohol och trevligt sällskap. Jag kom hem vid 05 aningen rund under fötterna men  inte farligt alls.
Tack alla för att ni firade mig! Ni har verkligen lagt ner hjärta och själ i mitt firande och jag är er evigt tacksam (trots att jag inte tycker om överraskningar.. :)).

Jag fick massor av presenter bl.a: pengar, mortel, vin, flaggstång, Wii sing, ljus, påslakan, orkidéer, presentkort, sopskyffel och kvast, efterrättsskålar och hårfärgning och klippning på PopCorner.


Kommentarer
Postat av: Lena

Men vad fint!!! =)



Det gjorde han och kompisarna bra!!! =)

Härligt att du fick en bra dag!



Grattis gumman! =)

2011-01-31 @ 21:33:44
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0