Livet rullar på

Mycket har hänt sedan sist..
Mycket kommer att hända..

Det finns massor jag skulle vilja dela med mig utav men av hänsyn till vissa delar jag bara små delar. Tycker först och främst att denna sommar varit skit! Det bästa är att familjen fått varit tillsammans en hel del. Andra positiva saker som skett under sommaren är ju C 40 års fest!, mina barn, Cissi.., hmm ja inte så mycket mer..

Har ialla fall fått ett jobb! Men vart håller jag nog hemligt.. :)

Vet inte om det blir fler inlägg, kanske när höstmörkret faller och jag spenderar allt mer tid inomhus.

Hoppas er sommar är bra och att vi hörs och syns. Nu laddar vi inför dotterns fem års dag om bara ett par dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0