Då vräker snön ner igen :)

Haha, visst är det väl alldeleds underbart med all snö som åter vräker ner?!

Idag har jag och Freja varit till min goa vän Lotta Larsson på mössparty (förlåt Therese, men jag köpte ialla fall inget :)  ). Det var miluva.se som visade mössor, dreglisar, förvaring, kläder mm. det var verkligen fina saker men då jag har en kanon vän som oxå syr och fixar hade jag ingen anledning till att köpa, möjligtvis att jag lånade några idéer...



Hur söt var inte denna lilla kanin mössa till exempel?! Jag var ju tvungen att sy en när jag kom hem (den på bilden är den jag gjort).
Kanske det är ett tips till personligapresenter.webb.se där Therese gör sååå fina saker.

Här är min fina familj när de myser i soffan till Bolibompa.


Idag har jag varit ute och sprungit, det blev  en runda på 20 minuter.. Vet inte hur långt det är men det känns skönt i kroppen efteråt.
I Tisdags körde jag ju Power Afro efter 40 minuters jogg.. det var kanske i överkant :) Men kör nog dansen även i fortsättningen och joggar extra några dagar i veckan. Ska man gå två veckor på mallis så vill jag känna mig avslappnad och känna att jag i alla fall försökt att få bort delar utav det överflödiga :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-14 @ 12:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0