En såå härligt bra dag

Den här dagen har varit så härlig på alla sätt och vis, allt har flytit på såå bra.
På dagen har jag och Freja varit och träffat andra småbarns mammor och deras små barn. I Strömsbro var träffen hos bästa J som bjöd på mumma till fika :)
På träffen pratade vi om vår mössor..  blev så sugen på lite nya så när vi väl kom hem slängde jag ihop fyra stycken. Två med prinsessor på (en till Agnes och en till Freja) de mössorna gjorde jag utav en klänning som kasserats, en randig utav en gammal body med Frejas namn på och en limegrön till Theo som är en utav Frejas killar :)

Freja äter med god aptit i sin nya mössa.

Hmm, ja vi åt i vardagsrummet.. :) Roger var inte hemma så vi små möss dansade på bordet..
Vi åt spagetti och skinksås, det var så gott att alla åt mängder. Vi var tvugna att hejda oss så Roger skulle få någon matlåda.

Roger jobbar än, ska ut och sanda efter han är klar på Korsnäs.. stackarn hoppas han hinner hem nån timme innan han börjar 7 imorgon igen.

Kram och godnatt, jag har haft en helt underbar dag med glädje, skratt och utan konflikter what so ever.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0