Inläggen uteblir

Som ni märker uteblir inläggen här.. Varför?..
Jo; för att Ni som läser är sååå tråkiga! Helt ärligt är följande; har ni inget att kommentera eller ge er till känna vilka ni är så behöver ni inte läsa min blogg heller!

Som ni förstår blir jag less när (nästan) enda kommentaren kommer när jag är arg på människor som gör idiotiska val (dessa inlägg är så pass ovanliga att de borde kunna ses över axeln och kommentera allt annat som är roligt!!!!!!!!!!)

Nu förväntar jag mig minst 10 kommentarer annars blir det inge mera bloggandes, eller så byter jag adress :)

Kommentarer
Postat av: Therese

Får väl hoppas att man får den nya adressen ;)



Kram

2011-03-16 @ 11:34:00
URL: http://theresegudmundsson.blogg.se/
Postat av: Lena

Hello...=)



Näe, har ABSOLUT inte köpt alla de där kläderna!

Herregud, vi är ju också föräldralediga och även om vi inte vore det skulle jag inte köpa allt..men jag drömmer stort! ;)



Hahaha!!!



Blir så grinig att kläderna kostar så mycket, vill såååå gärna ha dem efterosm jag vet hur sköna dem är både för de små och oss stora!



Tack! Jag försöker hålla mig ifrån groparna även om jag ibland VÄLJER fel saker. Men jag försöker hitta balansen, att leva på bästa sätt för mig!

Kämpa på så ska du se att det vänder, all träning gör att du mår bättre och känner dig piggare...det är A och O! =)



Kram, vännen!

2011-03-16 @ 20:29:09
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: Linda

Tråkigt om du skulle sluta blogga, jag kan vara välldig dålig på att lämna en kommentar. Men....ska skärpa mig nu ;)

2011-03-17 @ 08:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0