Power Afro

igår var jag å provade power afro dans, det var verkligen jätte roligt. Är så nöjd över gårdagen då jag först joggade nästan 40 minuter innan dansen. Idag känns det lite i kroppen så vilar nog i dag och kör imorgon igen.
Det är bra med vänner som puschar på och motiverar till rörelse och glädjepåfyllning.
Tack Lotta för igår!
Tänka sig att jag alltså lämnade barn och make vid halv fem och kom hem halv åtta! Han hade lagat mat och diskat! Tack för att jag fick komma ut! Tänk vad gott det luktade ifrån maten (makaroner och korv), en doft man alltid missar när man själv alltid lagar maten. Det är nog något jag kan vänja mig med för tanken är att jag varje tisdag ska komma iväg på dans.

Idag blir det en lugn dag, ska nog inte göra något förutom att bara njuta av mina barn.
Har fått i uppdrag utav Agnes att plocka fina stenar och grenar innan jag hämtar henne på förskolan, saft skulle jag även ha med då hon blir såå törstig utav att gå hela tiden :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Måste ju kommentera nu när du skäller så mycket;-P



Va duktig du är som tränar å står i. Jag försöker oxå, men det kommer hela tiden en massa sjukdomar å skit ivägen så jag tappar bara rytmen.

Bra jobbat!

2011-03-16 @ 18:30:46
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0