Synd

... att ni inte vill att jag fortsätter.. tackar för mig!


Kommentarer
Postat av: G

Synd att du slutar skriver med du kanske ska gå till dig själv? Vad skriver du om? Är folk intresserade av dina texter? Vill du ha mer som en dagbok för dig själv fortsätt men att veta att du har promenerat, ni har gungat, en mus dog i råttfällan osv....finns liksom inte så mkt att skriva då!

"Jaha ok, Freja tuttar fortfarande....."

Intressant?

2011-03-24 @ 21:05:37
Postat av: Johanna Olsson

men varför läser du då?! Skit i å läs om du inte har nå sjysst å säga!

Å dessutom vara anonym, ha! Du är modig du, läser om mitt intressanta liv å hånar det men vågar inte stå för vem DU är..

2011-03-25 @ 10:16:33
URL: http://johannaxolsson.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag tycker det är synd att du slutar skriva. Jag tycker om att läsa om din vardag :)



Hoppas du kommer tillbaka!

2011-03-25 @ 11:52:57
Postat av: Lena

Trist att du slutar...=(



KOmmer sakna dig, vännen!!!



Kram!

2011-03-25 @ 20:52:47
URL: http://lena82.blogg.se/
Postat av: G

Menade det inte som ett hån mot dig, bara som konstruktiv kritik. Det är svårt att kommentera en annans person vardag bara. Men det är ju upp till dig. Har bara uppfattat din blogg mer som en dagbok åt dig själv.

2011-03-31 @ 09:04:06
Postat av: sara

Ja blir så sur/arg när ja läser kommentrerna från personen "G" hmm modig människa...NOT ....

Johanna din blogg är mysig att läsa och dina bilder är så fina så fortsätt:) Kram från hemliga S :P

2011-09-13 @ 18:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0