Jag är...

ja just det vem är jag?! Att skriva arbetsansökningar får en verkligen att fundera över vem man är och över vad man vill.

Jag vet att jag älskar att ha människor omkring mig och älskar att stå värd för mina nära och kära. Att ha vänner på besök och bli bortskämd med sällskap, lek, skratt och prat är för mig en lyx. Goda vänner kommer ofta på besök och äter gärna medan de är här :)
Vänner som inte besöker oss.. hmm, er har jag bara en sak att säga: om vi brukar hälsa på er, så kom och hälsa på oss.. Jag är inte mycket för envägs vänskap.
Jag kan vara jättedålig på att hälsa på och speciellt nu när Freja kommit.. man blir bekväm och vill inte ändra i rutinerna i onödan om några andra har lättare att hälsa på istället..

Med allt detta sagt vill jag skicka en kram till Anna som kommer regelbundet med sina ungar och förgyller våra liv.

Jag är även jävligt trött på räkningar..

Kommentarer
Postat av: Therese

Ok...jag tar åt mig!!! =(

2010-12-08 @ 21:59:41
Postat av: Johanna Olsson

Hahaha, det var inte meningen! Jag är om en sämre än er på att hälsa på.. Vi pratar ju med varandra i telefon i alla fall så vi håller kollen. Men det är alltid trevligt att ses, ungarna får väl leka på olika håll om det ska vara så j...a svårt.. :)

2010-12-08 @ 22:17:24
URL: http://johannaxolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0