JOBB

Telefonen ringer.. det är A ifrån S-förskola. tadadada...
Hon erbjuder mig 10 veckors jobb med start den 12:e Januari åh jag blir så glad så hela kroppen får rysningar!
Inser dock omgående att shit Roger ska ju ploga dubbelt januari och februari och plogningen kan han inte vara pappaledig ifrån.. så nähä det blir till att avböja erbjudandet imorgon om Roger inte lyckats trolla ihop något.

Fast samtidigt var det väl inte tänkt att jag skulle börja jobba redan i Januari..

Kul att det tillslut blev en så pass bra ansökan att de tog mig på stående fot! Bra val Gävle kommun :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Japp det blev ett par sånna i julklapp:) Det är bra när mamma får önska:P



Gud va kul Johanna! Du kan ju bara inte släppa den här chansen för fan! Ni måste lösa det på nåt vis!



Här är det dåligt med tjänster, men jag har ju börjat jobba som vikarie igen och då får man nästan jobba hur mycket man vill. Men än så vill jag inte lämna bort Vilda och Lars kan inte vara pappaledig nu när han har opererat armen. Så det får bli dom timmarna jag känner för.



Hoppas ni blir friska snart!

Kram kram

2010-12-16 @ 12:42:47
URL: http://fridaforsblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0