julklappar

Har de senaste dagarna fått julklappar av Roger då han ej kunnat hålla sig ifrån att berätta att han köpt grejer å då blir jag så nyfiken att han måste berätta, vilket slutar med att han ger mig grejerna..

Häromdagen fick jag ett Wii, vet inte när jag ska ha tid att spela men han hade väl att jag skulle träna i tanken när han köpte det. Sen idag fick jag en ny HTC hero android mobil men då funkar inte mitt gamla simkort så måste väl beställa ett nytt sådant eller vad man nu gör?!

Tack snälla Roger för alla dyra paket, men nu får det vara nog! :)

Läste nyss en annan blogg, även hon skrev om bristen på julkänsla. Känslan har inte alls infunnit sig här, den kommer nog inte förräns till julafton. Det känns som om jag inte riktigt vet vart vi ska heller så jag vet inte vad jag ska förbereda osv.

Imorgon är det i alla fall Kerstins födelsedag så då blir det att köpa blommor till graven samt att tända ljus. ♥ Imorgon skulle hon, vår första dotter fyllt 6 år.

Blir även en uppesittar kväll med bingolotto.. har köpt två stycken, tänkte vinna en ny bil..

Blir även spännande att se vad det tänker bli för väder då Roger har plogningen ända till söndag..

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka fina julklappar! Hihi!!!



Wii:et kan du ju spela med Agnes när hon kommer hem från förskolan om dagarna...bra sätt att få henne hem! Hihi! =)



Hra ni haft en fin jul i övrigt? Firade ni hemma eller borta?



Kram kram och god fortsättning! =)

2010-12-26 @ 08:30:20
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0