Lucia firande

idag var det dags för lusse firande på dotterns förskola men eftersom jag inte mår så bra och även är emot morgonfirande fick Roger gå.. Som ni ser så är Freja väldigt prickig, hela kroppen ser åt så här.


En trött liten tärna som inte hann äta frukost innan det var dags att gå till förskolan fick ha mackan med sig i pulkan. Det är inte roligt för någon när det är så här stressigt!
Glad var hon ialla fall över att komma iväg.

Roger tyckte det var roligt att se de små sjunga och busa, nu är han på jobbet och jag kämpar på med min feber.
Har kokat mat åt Freja då alla lager i frysen gått åt under tiden jag varit sjuk, nu klarar vi oss en vecka till utifall jag fortsätter vara dålig och inte orkar laga mat åt henne.

Då jag fått endel kritik över mina musbilder så väljer jag att endast berätta att en till är fast! Nu har vi fångat tre stycken, hoppas det är slut nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0