Ber om ursäkt

Ber om ursäkt då jag inte uppdaterat er om vad jag pysslar med på dagarna.. :)
I Onsdags.. (längesedan..) blev vi medbjudna till Hille och lite bebisträff. Det var såå lugnt å skönt på öppna förskolan där! Fler Onsdagar kommer garanterat att tillbringas där!
Freja trivdes som fisken i vattnet med kompisarna och alla leksaker, det är en helt ny värld när man nu kan dra sig frammåt med snabb takt dit siktet är inställt.


Mina tomtar har jag nu gjort klart, eventuellt blir det fler om det blir någon försäljning. Det är dessa åtta som förhoppningsvis ska tilltala kunderna. Är ni sugna på en? De finns att skåda i ett skyltfönster i Valbo centrum. Skyltfönstret som är tillhörande en massagemottagning bakom Tempo. (230:-/st, 420:-/par).
Det är lite sorgligt att de inte längre står ovan min tv då de alla har en egen personlighet..


På förmiddagen idag gjorde vi egna tallriks underlägg. Agnes plastade in bilder som hon ville ha, ett underlägg åt sig och ett åt Freja.


Leklandet.. Stora ögon kollar in allt men det roligaste var att krypa efter bollarna i småbarns avdelningen, allt annat grät hon åt.

Stora Agnes vågade äntligen åka ner själv! Stod och gungade vagnen för att få lillan att sova då jag ser storan sätta sig högst upp och svisch så åker hon.. Tänk så mycket roligare allt blev när hon nu vågade detta och att hon själv kunde bestämma när och hur hon skulle göra första gången. Bra jobbat, stoltaste mamman det är jag det!



Till SALU! Freja har nu växt ur sin babysitter, hon kan inte sitta still i den.. Den har varit kanon då den är ställbar i många lägen, alltifrån fullt ligg till helsitt.  De rackarna är ju ganska dyra, klädseln är avtagbar och tvättad.. pris 400:- så tipsa era gravida friends!


Idag var även sista dagen som kaninvakt, firade det med att ge dem lite extra gott: äpple, vindruva, vitkål och hård macka.

Kommentarer
Postat av: Therese

Tack för uppdateringen ;) Nu vet vi vart ni hållit hus de senaste dagarna =)



Kram

2010-11-12 @ 20:55:20
Postat av: Johanna Olsson

Jag glömde en uppdatering.. Freja har fått en till tand! Den tittade fram igår så nu har hon 3..

2010-11-12 @ 21:08:21
URL: http://johannaxolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0