I goda vänners lag

En mycket lyckad dag började med att Roger stapplade in från jobbet 06.30, jobbat då 23.5 timmar.. Insåg att han nog skulle vilja sova lite längre än till 8!
Jag packade in tjejerna i bilen och drog till Uppsala (Storvreta) för att träffa en kompis. Lyckligtvis hade deras Freja precis fyllt 4 så med paket blev vi varmt mottagna med glädje, värme, mat och fika. Mmm vilket fika.. helt i min smak: choklad, choklad och choklad..


De senaste dagarna har Freja ätit allt bättre utav vanlig mat och gröt vilket glädjer mig massor. Möjligtvis beror det på att hon fått två tänder till, kanske hon haft väldigt ont?!

Imorgon är det kalas igen då Rogers lillasyster fyller 30. Som vanligt när det är fika hos familjen Hallberg eller Jansson så är det klockan 11 som gäller.. trist tycker jag då det är alldeles innan matdags, vilken unge äter mat direkt efter fika och tårta?! Fattar inte att de alltid kör på det då även de har egna barn och Rogers mamma har ju obviously oxå haft barn.. I say no more..

Kommentarer
Postat av: Lena

Jobbat 23 timmar?!

Åh herregud, mina ögon går i kors bara av tanken!



Mysigt med kalas, vi var på kalas igår då syrran fyllde år! =)



Håller med...kalas klockan 11?!

JAG vill också äta lunch innan och att barnen fått i sig mat...annars blir det ju inge bra!



Hoppas ni får en bra dag! Kram!

2010-11-14 @ 07:12:05
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0