Lite uppdateringar

Igår var det åter dags för lite kalas å då för min svägerska Linda, hon fyllde år och bjöd på fika. Det tackar vi stort för å grattis igen!


Igår fick jag en förfrågan om hur det gick med tomtarna.. hmm shit bråttom tänkte jag då jag endast hade tre klara men satte fart igår och gjorde två till klara. Har material för en till så jag ska väl inhandla lite mer ull.
Det är en tomtemor och fyra gubbar..


Idag var vi till öppna förskolan i Valbo för lite lek. Efter leken åkte vi till IKEA så jag kunde handla lite och så att Agnes kunde leka i bollhavet. Med oss hem hade vi diverse men bland annat den rosa lampa som vi satte upp på väggen där vi kom hem. Agnes har varit i behov av en lampa vid bordet som hon sitter när hon "pluggar".
Hoppas Roger inte har något emot att vi skruvade upp den med 5,5 cm långa torks skruvar.. :) haha, man tager vad man haver!


Agnes passar Freja då hon nu har fått upp farten nu även framåt. Tidigare har hon snurrat sig iväg men nu kan hon även dra sig fram. Hon är 7 månader och 8 dagar, får se om det övergår till riktigt kryp om ett tag.
Tjejernas fina klänningar fick de av bästa familjen Magnusson när Freja föddes och se de passar än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0