Nagellack

Nu på morgonen fick mina och Agnes naglar nya färger.. mina blev bruna medan Agnes naglar blev guld och silver glittriga.. vi är så tjusiga!
Det är lite roligt att nagellack kan påverka ens humör, jag har aldrig gillat nagellack speciellt mycket förräns i våras. Nu är mina naglar jämt målade, tacka vet jag lacket från Cubus då deras flaskor är ganska små och billiga, man kan köpa massor av olika färger och de hinner aldrig bli gamla å sega.
Ja, jag skrev att jag hade bruna.. och de är verkligen mörk bruna, trodde inte att det skulle bli så snyggt men resultatet blev inte så tokigt.

På morgonen har jag tagit en minipower promis, det var så skönt i den friska luften med solens strålar som kämpade ner till mig.

Jag fyller ju 30 nästa gång.. men vet inte hur jag ska fira.. tror inte det blir någe speciellt kalas.. kanske kör en stor fest till sommaren istället så vi kan störa grannarna lite istället. Tror det blir en utgång med de som vill sen blir det väl vanligt fika för släkt och vänner.
Hörde jag ordet PRESENT? naturligtvis vill jag ha presenter, det vill väl alla? :)  Jag önskar mig... örhängen, sopkvast, handdamsugare, presentkort till kläder, respengar till en varm solstol, att ni kommer å bygger klart i källaren, mm, ja ni kan säkert komma på något :) Äh, jag skojar! Inget vill jag ha, en kram och en flaska rött som ska drickas till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0