Nyklistrat

Idag besökte jag å min mor Hedvigs.. därifrån fick jag med mig en gravdekoration samt en dörrskylt. Gravdekorationen tog min mor med sig till Kerstins grav direkt medan jag åkte till bvc med Freja. Domen där blev- ät mer! Lillan vägde nu 7250g (jämfört med Agnes 10140g.)

Dörrskylten har jag limmat fast på utsidan av vår entré dörr, visst blev det snyggt?!



Imorgon är det fredag.. what to do? hm... kanske handla lite men sen då? Tända ljus hos Kerstin.. Men något roligt för Agnes då.. FÖRSLAG?

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh va fint det blev på dörren!



Jadu..vad att hitta på?



Jag och barnen ska besöka nån leksaksaffär då Albin skafå köpa ett svärd....



sedan ska vi till team sportia xl o titta på en jacka till mig =)

2010-11-04 @ 22:33:59
Postat av: Therese

Åh va fint det blev på dörren!



Jadu..vad att hitta på?



Jag och barnen ska besöka nån leksaksaffär då Albin skafå köpa ett svärd....



sedan ska vi till team sportia xl o titta på en jacka till mig =)

2010-11-04 @ 22:34:23
Postat av: Lena

Hej hej!



Vad fint det blev på dörren!!!



Vi hade gärna hittat på nåt men det är fullt upp idag...tar en paus nu bara...=)



Kram!

2010-11-05 @ 13:50:21
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0