Hostigt värre


Här är det väldigt hostigt för Freja, förkylningen verkar inte vilja ge med sig när det gäller hostning. Igår var vi till hälsocentralen där det togs en del prover. Inga resultat visade dock (som tur var) att någon större fel skulle spöka utan det är envisa förkylningstider helt enkelt. Vi fick dock med oss en liten anka som hon ska andas några gånger per dag egenom för att luftvägarna ska vidgas. vi säger kvack kvack varje gång vi placerar masken över munnen och näsan, då skrattar hon så det går väl ganska bra att få i henne medicinen.

 Igår var vi och kikade på tapeter till vuxensovrummet, och japp vi fann en tapet vi gillade så idag ska jag köpa de rullar som går åt.. Det jag bävar mig för är mönsterpassningen, har inte så mycket tålamod till små pickel som ni kanske vet.. blir något fel på vägen blir jag lite smågalen. :D Det brukar ju dock bli riktigt bra när jag är klar

Igår fick vi en jätte fin inbjudan till fyra års kalas. Det var en inbjudan från sjörövar kapten W som inbjuder sina sjörövar polare via ett tjusigt sjörövar brev som var slitet och bränt i kanterna. Verkligen roligt när man blir positivt överraskad över sina kompisar som anstränger sig i alla lägen. Många pluspoäng och vuxenpoäng till mamma K. ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Trist med hostan, här lider Tuva-Li av samma sak!!! suck



Sängkläderna är Magnus gamla! Haha!

Riktigt urtvättade coh supersköna! Dock skitfulla tycker jag! Haha! Men ibland får man inte bry sig!



Kram!

2011-01-13 @ 20:07:01
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0