Where to start?!

Jo men visst, var börjar man när man inte bloggat på några dagar?!
Vi har ialla fall köpt en ny bilstol till Freja så nu är den som syns nedan till salu.. :D Vi har varit jättenöjda med stolen (och färgen) men nu var det dags för en ny, tyvär så fanns det inte någon rosa.


I lördags kom vi iväg till Leklandet hela familjen, det var super roligt. Freja hade superkul bland bollarna och Agnes åkte mest rutchkana och hoppade studsmatta.


På söndagen var det julgransplundring som stod på schemat. Agnes har väntat sååå på den här dagen! Väl på plats mötte vi många bekanta ansikten. Anna och hennes familj mötte upp oss där så det blev jätte trevligt med både tomte besök, godis, sällskap och dans.

Igår var vi tvugna att prova lite inlines inne.. Jag är sååå emot att hon åker inne men nån gång får jag väl ge med mig. som ni ser är det stooora kraftfulla tag som tas. Det går väl ganska bra men ibland är hon lite försiktig, det kan väl ioch för sig vara bra så hon känner att hon klarar det hon tar sig för.


Idag sitter jag och funderar på... Agnes behöver nya byxor och nya fodrade regnkläder.. Stan?! Köpis?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0