Kommentera mera!

Snälla ni som läser, det blir mycket roligare med några kommentarer ifrån er..
Inte en kommentar sedan 27 Februari, det är alltså två veckor sedan.. :(
Jag är oxå dålig periodvis att kommentera men ett litet ord kan göra så mycket.

Idag har vi i alla fall haft det härligt, nu har mamma hämtat Agnes. De skulle åka på leksaksaffär innan de åker hem till henne då Agnes ska sova där i natt. Imorgon blir det badhuset med hela vår familj, mormor samt bror och hans familj, det blir toppen kul!

Ber om ursäkt till alla som blev drabbade utav den snö som jag efterfrågade på facebook.. :) haha, det är ju såå roligt med snö. Jag är nämligen orolig över vad som finns under snön, orkar inte ta tag i allt som finns därunder..

Kram, ha en toppen fredags kväll.  ♥

Kommentarer
Postat av: Lena

Hej hej!!!



Vilken söööööt mössa du sydde till Freja! Haha!



Tack för alla fina kommentarer...vet, precis som du, att man verkligen tappar suget på att blogga när kommenaterer uteblir men stistiken ändå är hög!



Shit vad duktig du är som börjat jogga! Jag borde också försöka mig på det då det är lättare att bara dra ut och springa en stund än att åka till gym...men. Får bli när det går att springa i skogen här bakom! Tills dess får jag ladda...Haha!



Hoppas ni får en mysig dag på badhuset!

Vi ska bara vara hemma och mysa, haft så mycket inplanerat på sistsone att denna helg ska gå åt allt och ingenting...eller just precis vad vi känner för! Riktigt skönt!!! =)



Kraam!

2011-03-11 @ 20:18:24
URL: http://lena82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0